krotoski cichy poznan

System P. M. SILTO

Jednosekcyjna pompa wtryskowa zespolona z rozdzielaczem, wyróżniająca się hydraulicznym sterowaniem dawkowania. Pompy wtryskowe P. M. SILTO są stosowane jako osprzęt silnikow wysokoprężnych o niewielkich mocach znamionowych (50. KM) i bardzo wysokich znamionowych prędkościach (do 5000 obr/min). Podczas roboczego suwu tłoczka głównego, po przesłonięciu wylot...

Zapłon niskonapięciowy

Klasyczne systemy zapłonu zapewniają dostatecznie silne wyładowania iskrowe pomiędzy elektrodami świec zapłonowych tylko w umiarkowanych zakresach częstotliwości zapłonu. Aby podwyższyć dopuszczalną częstotliwość zapłonów i niezawodnośc działania akumulatorowych układów zapłonu stosuje się rozmaite środki i metody, jak np.: regulowanie natężenia pr...

Niezależne sterowanie hamulca postojowego

Pedał hamulca ustępując pod naciskiem za pośrednictwem cięgła przekręca poprzeczny wałek pośredniczący, na którym osadzone są tzw. ramiona, czyli dźwignie jednoramienne (w sposób umożliwiający regulacje ich kątowych położeń). Podczas obracania sie walka pośredniczącego dźwignie jednoramienne poprzez cięgła sztywne uruchamiają rozpieracze mechanizmó...

krotoski cichy poznan

Stosowane są również pompo-wtryskiwacze CUMMINS PT zaopatrzone wkrótce do przyłączania przewodów. Olej napędowy, doprowadzany nieprzerwanie przez zasilacz pod określonym ciśnieniem, napływa do wnętrza pompo-wtryskiwacza i poprzez zwężkę dozującą przenika do komory zmieszania, jeżeli jej wylot jest już choćby częściowo odsłonięty przez iglicę. Nadmiar...

Najnowsze zdjęcia w galerii krotoski cichy poznan :



Zasilacz CUMMINS PT

Rozdzielacz wymusza cykle pracy poszczególnych pompo-wtryskiwaczy silnika, zgodnie z kolejnością wtryskiwania, przez okresowe przerywanie dopływu oleju napędowego pod nadciśnieniem roboczym do króćców popychaczy. Dzięki temu sprężyny sterujące pompo-wtryskiwaczy kolejno rozprężaja sie i wywołują wtryskiwanie dawek oleju napędowego do komór spalania. Ste...

Zasadnicze zalety przeponowych elementów powietrznych

Zasadnicze zalety przeponowych elementów powietrznych to łatwość nadawania im wymaganej charakterystyki dynamicznego odkształcania oraz uzyskiwania malej częstotliwości drgań własnych nadwozia, nawet 40. . .45 1/min. Najbardziej korzystną charakterystykę dynamicznego odkształcania przeponowego elementu powietrznego zapewnia się bez istotnych trudności przez odp...

Układy zasilania powietrznych elementów

W celu obniżenia ciśnienia w elementach powietrznych wypuszcza się z nich powietrze do otoczenia; układy otwarte są najprostsze i najtańsze, lecz nieekonomiczne, z uwagi na bezproduktywne upuszczanie powietrza; układ zamknięty, który wyróżnia się zastosowaniem dwóch zbiorników sprężonego powietrza, tzw. zbiornika wysokociśnieniowego do zasilania elementów p...