skutery 50 otomoto

System MONO-CAM (Mono-Cam Ltd., Surrey)

Niezależne sekcje tłoczące (cztery lub sześć) wbudowane są w układzie walcowym i mają wspólny napęd. Pompa wtryskowa wraz z regulatorem obrotów i pompą zasilającą stanowi podzespół odznaczający się wybitną zwartością konstrukcji i lekkością. Obudowa pompy wtryskowej składa się z trzech członów połączonych śrubami ściągającymi. Cylinderki sekcji tłoczących i mechanizm sterowania mieszczą się w przednim członie, popychacze tłoczków oraz pompa zasilająca w środkowym, a obrotnica wyciskowa z krzywką napędu tłoczków i łożyska — w tylnym członie. Wnętrze pompy wtryskowej jest szczelnie zam...

Więcej »

Układy pompo-wtryskiwaczy

Typowy pompo-wtryskiwacz składa się z sekcji tłoczącej, zaworka odcinającego i rozpylacza, umieszczonych we wspólnej obudowie. Zaletą takiego wykonania jest brak przewodu wysokiego ciśnienia oraz bardzo małe opóźnienie wtryskiwania, dzięki czemu w praktyce początek tłoczenia uważać można za początek wtryskiwania. Każdy cylinder silnika jest zasilany przez oddzielny pompo-wtryskiwacz. Stanowi to istotną niedogodność z uwagi na komplikacje konstrukcyjne, wynikające z konieczności stosowania napędu sekcji tłoczących poszczególnych pompo-wtryskiwaczy. Z tego względu niekiedy (np. system BICERA) pompo-wtryskiwacze...

Więcej »

Mechanizm szczek hamulcowych

Rozpieracz mechaniczny ma specjalny kształt i osadzony jest przesuwnie. Podczas hamowania szczeka przeciwbieżna opiera się swym górnym końcem o nieruchomy zderzak, co zapewnia odciążenie rozpieracza i zmniejszenie wymaganego nacisku na pedał hamulca. Stosowane są również układy DUO-SERVO z rozpieraczami hydraulicznymi. Wykonania specjalne. Istotna wada zwykłego układu DUPLEX jest znaczne zmniejszenie się skuteczności hamowania w przypadku, kiedy obie szczeki pracują jako przeciwbieżne, np. podczas ruchu pojazdu do tyłu. Niedogodności tej uniknąć można stosując układ TWINPLEX. Symetryczne szczeki hamulcowe...

Więcej »

Zobacz też:

opel polaczek samochody terenowe otomoto citroen salon warszawa silnik piezoelektryczny krotoski cichy poznan dealer bmw warszawa moto gratka części hamulce taśmowe auto skup katowice auto stefaniak autopol leszko gokartsystem auto centrum gliwice otomoto vb leasing poleasingowe land rover warszawa rabcar budowa cewki zapłonowej przekładnia cierna leaseplan aukcje auta luksusowe moto gratka lodz toyota pewne auto pl carsed otomoto citroen warszawa techcar tychy www moto gratka poszerzanie felg stalowych bieniasz bike drogopol

Przy opilowywaniu przedmiotu okraglego stopniowo obracac go.

Warunki współpracy styczek przerywacza są dość trudne. Styk ruchomy przerywacza zwiera się ze stykiem nieruchomym uderzeniowo, wskutek nacisku rozprężającej sie spreżyny młoteczka. Częstotliwość zwierania styków przerywacza jest na ogół duża, rzędu kilku tysięcy razy w ciągu minuty, W okresach zwierania i rozwierania pomiędzy styczkami przerywacza zachodzą wyładowania iskrowe oraz tworzy się łuk elektryczny, wywołujący zjawisko przenoszenia materiału ze styczki dodatniej na styczkę ujemną Styczki przerywaczy obecnie wykonuje się prawie wyłącznie z wolframu, który odznacza się wysoką temperaturą topni...

Więcej »
http://www.maxstrans.com.pl 751# , #leasing konsumencki toyota , #spalanie kalkulator , #r8 v10 plus audi , #bawaria motors otomoto , #konserwatora , #auto na gaz olx , #cena paliw na słowacji , #lidmar , #szic opole ,