Zasada pracy zaworu rozładowania pompy

Zasada pracy zaworu rozładowania pompy jest podobna do zasady pracy zaworu nadciśnieniowego. Zawory te różnią sie sposobem włączenia w układ, doprowadzeniem ciśnienia cieczy z układu roboczego, sposobem wyrównywania ciśnień pod i nad zaworem — przez otwór kalibrowany w dnie zaworu oraz dodatkowo wmontowanym zaworem zwrotnym. W niektórych podbijarkach są stosowane zawory rozładowania pompy różniące się od opisanego poprzednio przede wszystkim sposobem doprowadzenia ciśnienia cieczy do kanału sterującego. Doprowadzenie to wykonano wiercąc otwór w płycie montażowej łącząc komorę zaworu...

Działanie cewki zapłonowej

Typowe cewki zapłonowe, stanowiące oddzielne podzespoły, są stosowane jedynie w akumulatorowych układach zapłonu. W iskrownikowym układzie zapłonu zadania cewki zaplonowej spełnia odpowiedni zestaw uzwojeń iskrownika, a w specjalnych systemach zapłonu wymagane podwyższanie napięcia prądów wielkiej częstotliwości zapewniają odpowiednie transformatory. Przydatność cewki zapłonowej do określonego układu zaplonu zależy od nadwyżki wysokiego napięcia, które cewka może wytwarzać podczas pracy silnika, czyli w warunkach eksploatacji (U2), ponad wymagane napięcie zapłonu świec z...

Olej napędowy

Intensywne krążenie oleju napędowego w układzie zasilania zapewnia wielokrotne filtrowanie paliwa, skuteczne  chłodzenie pompo-wtryskiwaczy, dość silnie nagrzewających sie podczas pracy silnika, a ponadto szybkie usuwanie nawet najdrobniejszych pęcherzyków gazowych (powietrza lub par oleju napędowego). Olej napędowy nieprzerwanie dopływa pod ciśnieniem około 3,5 kG/cm2 jednocześnie do studzienek dopływowych wszystkich pompo-wtryskiwaczy. Po przesączeniu się przez wkładkę filtrującą olej napędowy przenika kanalikiem promieniowym i kanalikiem pionowym do przestrzeni pomiędzy cylinderkiem a...

Zobacz też:

opel polaczek samochody terenowe otomoto citroen salon warszawa silnik piezoelektryczny krotoski cichy poznan dealer bmw warszawa moto gratka części hamulce taśmowe auto skup katowice auto stefaniak autopol leszko gokartsystem auto centrum gliwice otomoto vb leasing poleasingowe land rover warszawa rabcar budowa cewki zapłonowej przekładnia cierna leaseplan aukcje auta luksusowe moto gratka lodz toyota pewne auto pl carsed otomoto citroen warszawa techcar tychy www moto gratka poszerzanie felg stalowych bieniasz bike drogopol

Repertuar receptora limfocytów T delta w ludzkiej okrężnicy i krwi obwodowej jest oligoklonalny, niezależnie od stosowania regionu V.

Zawory stabilizacyjne wyposaża sie w układy opóźniające, dzięki którym zawór taki zaczyna zwiększać lub zmniejszać ciśnienie powietrza w elemencie zawieszenia dopiero po upływie 8. . .20 sekund od chwili zmiany obciążenia statycznego. Pełną stabilizację położenia nadwozia uzyskuje się przez zainstalowanie co najmniej trzech zaworów stabilizacyjnych — dwóch w przodzie i jednego w tyle nadwozia, lub odwrotnie. Obecnie stosuje się najrozmaitsze systemy stabilizacji położenia nadwozia, różniące się głównie konstrukcją i dzialaniem zaworów stabilizacyjnych. Poniżej omówion...

Najnowsze zdjęcia w galerii gabryjaczyk:

229#olx wielkopolska samochody , #samochody terenowe otomoto , #citroen salon warszawa , #silnik piezoelektryczny , #krotoski cichy poznan , #dealer bmw warszawa , #moto gratka części , #hamulce taśmowe , #auto skup katowice , #auto stefaniak ,