Intensywne krążenie oleju napędowego w układzie zasilania zapewnia wielokrotne filtrowanie paliwa, skuteczne chłodzenie pompo-wtryskiwaczy, dość silnie nagrzewających sie podczas pracy silnika, a ponadto szybkie usuwanie nawet najdrobniejszych pęcherzyków gazowych (powietrza lub par oleju napędowego).
Olej napędowy nieprzerwanie dopływa pod ciśnieniem około 3,5 kG/cm2 jednocześnie do studzienek dopływowych wszystkich pompo-wtryskiwaczy. Po przesączeniu się przez wkładkę filtrującą olej napędowy przenika kanalikiem promieniowym i kanalikiem pionowym do przestrzeni pomiędzy cylinderkiem a tul...
Stosowane są również pompo-wtryskiwacze CUMMINS PT zaopatrzone wkrótce do przyłączania przewodów. Olej napędowy, doprowadzany nieprzerwanie przez zasilacz pod określonym ciśnieniem, napływa do wnętrza pompo-wtryskiwacza i poprzez zwężkę dozującą przenika do komory zmieszania, jeżeli jej wylot jest już choćby częściowo odsłonięty przez iglicę. Nadmiar oleju napędowego stale odpływa poprzez zwężkę dławiącą do kanalika nadmiarowego.
Podczas suwu ssania i znacznej części suwu sprężania w cylindrze silnika iglica pompo-wtryskiwacza wykonuje suw napełniania. W okresie tym powiększa si...
Samochody typu SUV łączą w sobie zalety samochodu osobowego (czyli wygodne wyposażenie wnętrza, klimatyzacja, multimedia), z walorami jezdnymi auta typowo terenowego – czyli napęd na cztery koła, duży prześwit. Auto typu SUV może jedynie wyglądać jak terenówka, a nie radzić sobie na dojeździe, który nie jest utwardzony. Takim autem z pewnością nie jest Ranger Rover, samochód stworzony do jazdy poza jednią.
Range Rover to brytyjskie au...