Klasyczne systemy zapłonu zapewniają dostatecznie silne wyładowania iskrowe pomiędzy elektrodami świec zapłonowych tylko w umiarkowanych zakresach częstotliwości zapłonu. Aby podwyższyć dopuszczalną częstotliwość zapłonów i niezawodnośc działania akumulatorowych układów zapłonu stosuje się rozmaite środki i metody, jak np.: regulowanie natężenia prądu płynącego w uzwojeniu pierwotnym cewki zapłonowej za pomocą opornika o oporności zmieniającej się w rozległych granicach zależnie od temperatury, instalowanie zespołu podwójnych przerywaczy zam...
Zmienność niesymetrycznego rozdziału obciążenia na most napędowy i oś tylną trzyosiowego samochodu ciężarowego zapewniają dwa układy hydrauliczne, z których każdy składa sie z dwóch siłowników tłokowych, połączonych ze sobą krótkimi przewodami elastycznymi. Dzięki samoczynnemu przetłaczaniu oleju przez sprzężone ze sobą siłowniki, odpowiednio do stopnia załadowania skrzyni automatycznie zmienia się rozdział obciążenia na most napędowy i tylną oś od 2,7 : I (samochód bez ładunku) do 1,8 : 1 (samochód w pełni załadowany). trzy niezależnie...
Zasadnicza modyfikacja polega na tym, że element gumowy odkształca się wskutek naporu cieczy wypełniającej całkowicie przestrzeń uszczelnioną przeponą, w miare uginania się przepony pod naciskiem stożkowego tłoka, na który działa obciążenie zewnętrzne. są wbudowane po bokach, pod Środkowa częścią spodu nadwozia samo niosącego przy użyciu sprężystych wsporników. Tłok jest połączony cięgłami z wahaczami kół jezdnych, przedniego i tylnego, co zapewnia współzależność ich wychyleń. Okładzina cierna tłoka współpracuje ślizgowo z gładzią c...