klimatyzacja hyundai

Sposób pracy hamulców hydraulicznych

Sposób pracy hamulców hydraulicznych wyjaśnia zjawisko, że ciśnienie wywierane na ciecz wypełniającą pewną przestrzeń działa równomiernie we wszystkich kierunkach (tzw. prawo Pascala). Przykład — nacisk 100 kG wywierany na pojedynczy tłok pozwala uzyskać siłę 800 Przednie kG wywieraną przez osiem podobnych mechanizmy tłoków, przy czym droga przebywana przez tłok obciążony wspomnianą siłą 100 kG jest osiem razy dłuższa niż droga każdego z pozostałych tłoków. Ciśnienie wytworzone w przewodach hamulcowych określa stosunek nacisku na peda...

Więcej »

Układy zasilania powietrznych elementów

W celu obniżenia ciśnienia w elementach powietrznych wypuszcza się z nich powietrze do otoczenia; układy otwarte są najprostsze i najtańsze, lecz nieekonomiczne, z uwagi na bezproduktywne upuszczanie powietrza; układ zamknięty, który wyróżnia się zastosowaniem dwóch zbiorników sprężonego powietrza, tzw. zbiornika wysokociśnieniowego do zasilania elementów powietrznych oraz zbiornika niskociśnieniowego, służącego jako przejściowy pojemnik powietrza wypuszczanego z elementów powietrznych; zadanie sprężarki polega głównie na przetłaczaniu powietr...

Więcej »

System WESTINGHOUSE

Zawór stabilizacyjny zawiera dwa zawory powietrza — wlotowy i wylotowy — zamykane samoczynnie przez sprężyny. Dzięki zastosowaniu cięgła ze sprężyna śrubową, szybkie zmiany wysokości nadwozia nad jezdnią nie powodują ruchów wahadłowych dźwigni sterującej, która może się przekręcać jedynie w sposób kontrolowany przez hydrauliczne urządzenie opóźniające. Obok omówionych, w praktyce spotyka się rozmaite specjalne zawory stabilizacyjne. Do najbardziej rozpowszechnionych należą proste zawory stabilizacyjne o sterowaniu elektromagnetycznym, dz...

Więcej »

Zobacz też:

opel polaczek samochody terenowe otomoto citroen salon warszawa silnik piezoelektryczny krotoski cichy poznan dealer bmw warszawa moto gratka części hamulce taśmowe auto skup katowice auto stefaniak autopol leszko gokartsystem auto centrum gliwice otomoto vb leasing poleasingowe land rover warszawa rabcar budowa cewki zapłonowej przekładnia cierna leaseplan aukcje auta luksusowe moto gratka lodz toyota pewne auto pl carsed otomoto citroen warszawa techcar tychy www moto gratka poszerzanie felg stalowych bieniasz bike drogopol

Redakcja

Siła hamowania, jaką można uzyskać na jednym kole samochodu, jest zmienna i zależy od przyczepności bieżnika opony tego koła do koła nawierzchni do jezdni. Jeżeli siła hamowania staje się większa niż siła przyczepności (Ph > Pp), wówczas obracające się dotychczas hamowane koło ulega zablokowaniu i bieżnik jego opony zaczyna Ślizgać się po nawierzchni, a samochód traci stateczność ruchu. Współczynnik przyczepności opony do nawierzchni jezdni może zmieniać się w dość szerokich granicach zależnie od rodzaju i jakości nawierzchni drogi,...

Więcej »
http://www.sluby-zakopiec.com.pl 751#r8 v10 plus audi , #bawaria motors otomoto , #konserwatora , #auto na gaz olx , #cena paliw na słowacji , #lidmar , #szic opole , #bmw f10 wymiary , #1 bar ile to atmosfer , #goleniowska ,