Aby element powietrzny nadawał się do zastosowania w zawieszeniu samochodu, trzeba przede wszystkim zapewnić powracanie tłoka po odciążeniu stale do tego samego położenia wyjściowego pomimo różnych obciążeń wstępnych, tj, obciążeń statycznych zmieniających się odpowiednio do stopnia załadowania pojazdu. Ponadto nieodzowne jest uniezależnienie do maksimum częstotliwości drgań swobodnych nadwozia i twardości ...
Dzięki rozdzielczej przekładni planetarnej zespól odznacza się wysoką sprawnością w rozległym zakresie prędkości. Hydro-mechaniczny most napędowy spelnia jednocześnie zadania hydro-mechanicznej skrzynki biegów oraz zwykłego mostu napędowego. Zespół taki służy wiec nie tylko do przekazywania napędu z wybranym przełożeniem, dającym sie bezstopniowo zmieniać w określonym zakresie, ale zarazem dodatkowo w stały...
Zawory stabilizacyjne wyposaża sie w układy opóźniające, dzięki którym zawór taki zaczyna zwiększać lub zmniejszać ciśnienie powietrza w elemencie zawieszenia dopiero po upływie 8. . .20 sekund od chwili zmiany obciążenia statycznego. Pełną stabilizację położenia nadwozia uzyskuje się przez zainstalowanie co najmniej trzech zaworów stabilizacyjnych — dwóch w przodzie i jednego w tyle nadwozia, lub odwrotnie....