Audi A7 Concept - wideo z pierwszej jazdy testowej

Zasadnicze zalety przeponowych elementów powietrznych

Zasadnicze zalety przeponowych elementów powietrznych to łatwość nadawania im wymaganej charakterystyki dynamicznego odkształcania oraz uzyskiwania malej częstotliwości drgań własnych nadwozia, nawet 40. . .45 1/min. Najbardziej korzystną charakterystykę dynamicznego odkształcania przeponowego elementu powietrznego zapewnia się bez istotnych trudności przez odpowiednie ukształtowanie tłoka. O progresywności charakterystyki decyduje bowiem głównie sposób zmieniania się czynnej powierzchni tłoka, na którą działa Ciśnienie powietrza, zależnie od położenia t...

Więcej »

Tłoczenie oleju napędowego do wtryskiwacza

Olej napędowy napływa z komory rozdzielczej do cylinderka w okresach, kiedy tłoczek pod naciskiem rozprężającej się sprężyny powrotnej zbliża się do obrotnicy wyciskowej. Robocze suwy tłoczków kolejno w cylinderkach wszystkich sekcji tłoczących wymusza krzywka obrotnicy wyciskowej, za pośrednictwem popychaczy. Skoki tłoczków Są zawsze jednakowe, ponieważ wynikają jedynie z czynnej wysokości krzywki obrotnicy wyciskowej. Tłoczenie oleju napędowego do wtryskiwacza rozpoczyna się w chwili, w której główka tłoczka wykonującego suw roboczy przeslania wlot...

Więcej »

Działanie cewki zapłonowej

Typowe cewki zapłonowe, stanowiące oddzielne podzespoły, są stosowane jedynie w akumulatorowych układach zapłonu. W iskrownikowym układzie zapłonu zadania cewki zaplonowej spełnia odpowiedni zestaw uzwojeń iskrownika, a w specjalnych systemach zapłonu wymagane podwyższanie napięcia prądów wielkiej częstotliwości zapewniają odpowiednie transformatory. Przydatność cewki zapłonowej do określonego układu zaplonu zależy od nadwyżki wysokiego napięcia, które cewka może wytwarzać podczas pracy silnika, czyli w warunkach eksploatacji (U2), ponad wy...

Więcej »

Zobacz też:

opel polaczek samochody terenowe otomoto citroen salon warszawa silnik piezoelektryczny krotoski cichy poznan dealer bmw warszawa moto gratka części hamulce taśmowe auto skup katowice auto stefaniak autopol leszko gokartsystem auto centrum gliwice otomoto vb leasing poleasingowe land rover warszawa rabcar budowa cewki zapłonowej przekładnia cierna leaseplan aukcje auta luksusowe moto gratka lodz toyota pewne auto pl carsed otomoto citroen warszawa techcar tychy www moto gratka poszerzanie felg stalowych bieniasz bike drogopol

Intensywna terapia insulinowa na OIT ad 7

Niezależne sekcje tłoczące (cztery lub sześć) wbudowane są w układzie walcowym i mają wspólny napęd. Pompa wtryskowa wraz z regulatorem obrotów i pompą zasilającą stanowi podzespół odznaczający się wybitną zwartością konstrukcji i lekkością. Obudowa pompy wtryskowej składa się z trzech członów połączonych śrubami ściągającymi. Cylinderki sekcji tłoczących i mechanizm sterowania mieszczą się w przednim członie, popychacze tłoczków oraz pompa zasilająca w środkowym, a obrotnica wyciskowa z krzywką napędu tłoczków i łożyska — w tylny...

Więcej »
Audi A7 Concept - wideo z pierwszej jazdy testowej 751#lidmar , #szic opole , #bmw f10 wymiary , #1 bar ile to atmosfer , #goleniowska , #a6 audi 2010 , #wygłuszenia samochodu , #super duty ford , #skutery 50 otomoto , #leasing konsumencki audi ,