PIC-637

Elementy hydro-pneumatyczne CITROEN

Elementy hydro-pneumatyczne CITROEN wykorzystuje się  do utrzymywania nadwozia na wymaganej wysokości nad jezdnią. Przy użyciu dźwigni ręcznej, sterującej zawory stabilizacyjne, można ustawiać mieści się cylinder z tłokiem przemieszczanym za pośrednictwem prostego układu korbowego. Dzięki dwom elastycznym przeponom wnętrze elementu jest podzielone na cztery charakterystyczne przestrzenie, Główna przepona oddziela sprężony azot, wypełniaj...

Więcej »

Zawór nadciśnieniowy

Dopływ cieczy nad zawór jest ograniczony dławikiem i dławikiem w głowicy. W momencie, gdy siła od sprężyny będzie większa niż siła od ciśnienia — tłoczek cofnie się zamykając gniazdo zaworu stożkowego. Ciśnienie wyrówna się pod i nad zaworem, a tym samym zostanie on zamknięty siłą od sprężyny i dodatkowo siłą od ciśnienia. Jeżeli przy pracującej pompie układu ciecz nie powinna trafiać do odbiornika, to należy otworzyć zawór...

Więcej »

Sprężyna regulatora

Suwak wraz z tulejami upustowymi zbliża sie do środkowego członu obudowy, ściskając coraz bardziej sprężynę regulatora, a więc zmniejszając dawkowanie. Regulator hydrauliczny działa zatem jako nastawny, czyli utrzymuje ustawioną prędkość biegu silnika, bez względu na jego obciążenie zewnętrzne, jeśli nie przekracza ono dopuszczalnego. Wskutek wciskania pedału przyspieszenia drążek sterujący wsuwa się w głąb pompy wtryskowej i sła...

Więcej »

Zobacz też:

opel polaczek samochody terenowe otomoto citroen salon warszawa silnik piezoelektryczny krotoski cichy poznan dealer bmw warszawa moto gratka części hamulce taśmowe auto skup katowice auto stefaniak autopol leszko gokartsystem auto centrum gliwice otomoto vb leasing poleasingowe land rover warszawa rabcar budowa cewki zapłonowej przekładnia cierna leaseplan aukcje auta luksusowe moto gratka lodz toyota pewne auto pl carsed otomoto citroen warszawa techcar tychy www moto gratka poszerzanie felg stalowych bieniasz bike drogopol

Wirus Zika ad 7

— im bardziej chwilowy skład mieszanki odbiega od najkorzystniejszego (N 0,8. . .0,9), tym wyprzedzenie zapłonu powinno być większe, co zapewnia niezbędne wydłużenie okresów spalania zubożonej lub wzbogaconej mieszanki, — im większa jest odporność przeciwstukowa (liczba oktanowa) paliwa, tym wyprzedzenie zapłonu powinno być większe, odpowiednio do zmniejszonej skłonności paliwa do zapłonu. Wpływ prędkości biegu silnika na najkorz...

Więcej »
751#lidmar , #szic opole , #bmw f10 wymiary , #1 bar ile to atmosfer , #goleniowska , #a6 audi 2010 , #wygłuszenia samochodu , #super duty ford , #skutery 50 otomoto , #leasing konsumencki audi ,