PIC-657

Instalowanie pojedynczych bębnowych elementów

Obecnie bębnowe elementy powietrzne spotyka się niemal wyłącznie w dużych i ciężkich pojazdach, głównie w autobusach i samochodach ciężarowych. Przeważnie zadania jednego elementu sprężystego np. resoru piórowego spełnia para bębnowych elementów powietrznych, czyli każdą oś lub most napędowy zawiesza się na czterech elementach. Instalowanie pojedynczych bębnowych elementów powietrznych stwarza konieczność stosowania masywnych wahaczy lub innych elementów do prowadzenia koł jezdnych. Dość rozpowszechnione są rozmaite mieszane układy, w których pojedynczy bębnowy element pow...

Więcej »

Zapłon iskrownikowy

Zapłon iskrownikowy odznacza się bardzo prostym układem i wybitną niezawodnością działania, ponieważ nie wymaga zasilania z jakiegoś źródła prądu. Typowy układ zapłonu iskrownikowego składa się z iskrownika oraz świec zapłonowych i ich przewodów. Istotną wadą zapłonu iskrownikowego jest konieczność stosowania dość skomplikowanego konstrukcyjnie i kosztownego iskrownika, którego wbudowanie nastręcza niekiedy trudności. Zapłon iskrownikowy działa identycznie jak zapłon akumulatorowy, przy czym jedyna zasadniczą różnica polega na wytwarzaniu przez iskrownik impulsów wysokie...

Więcej »

Główna przekładnia planetarna

Główna przekładnia planetarna przekazuje napęd podczas jazdy w przód, zapewniając stałe przełożenie zwalniające. Tylna przekladnia planetarna umożliwia jazdę do tylu (bieg tylny), a pomocnicza przekładnia planetarna zapewnia dodatkowe przełożenie zwalniające do jazdy w przód. Kola pierścieniowe poszczególnych przekladni planetarnych są ryglowane hamulcami taśmowymi, Hamowanie silnikiem rozpędzonego pojazdu jest możliwe po zaryglowaniu sprzęgla jednokierunkowego przy użyciu oddzielnej dźwigni ręcznej. Oddziaływanie obracającej się turbiny zwiększa wowczas skuteczność hamowani...

Więcej »

Zobacz też:

opel polaczek samochody terenowe otomoto citroen salon warszawa silnik piezoelektryczny krotoski cichy poznan dealer bmw warszawa moto gratka części hamulce taśmowe auto skup katowice auto stefaniak autopol leszko gokartsystem auto centrum gliwice otomoto vb leasing poleasingowe land rover warszawa rabcar budowa cewki zapłonowej przekładnia cierna leaseplan aukcje auta luksusowe moto gratka lodz toyota pewne auto pl carsed otomoto citroen warszawa techcar tychy www moto gratka poszerzanie felg stalowych bieniasz bike drogopol

Potencjalne skutki dla zdrowia publicznego obniżania poziomu nikotyny w papierosach w Stanach Zjednoczonych cd

Zawory stabilizacyjne wyposaża sie w układy opóźniające, dzięki którym zawór taki zaczyna zwiększać lub zmniejszać ciśnienie powietrza w elemencie zawieszenia dopiero po upływie 8. . .20 sekund od chwili zmiany obciążenia statycznego. Pełną stabilizację położenia nadwozia uzyskuje się przez zainstalowanie co najmniej trzech zaworów stabilizacyjnych — dwóch w przodzie i jednego w tyle nadwozia, lub odwrotnie. Obecnie stosuje się najrozmaitsze systemy stabilizacji położenia nadwozia, różniące się głównie konstrukcją i dzialaniem zaworów stabilizacyjnych. Poniżej...

Więcej »
751#lidmar , #szic opole , #bmw f10 wymiary , #1 bar ile to atmosfer , #goleniowska , #a6 audi 2010 , #wygłuszenia samochodu , #super duty ford , #skutery 50 otomoto , #leasing konsumencki audi ,