Zawór unoszenia i zawór opuszczania

Tags: , ,

Zawór unoszenia i zawór opuszczania, sterowane oddzielnymi krzywkami na wałku korby, zapewniają stabilizacje położenia nadwozia. Cylinder jest osadzony skośnie w swym gnieździe, co zapewnia stosunkowo długie czynne ramie wykorbienia. Po napełnieniu w wytwórni odpowiednimi ilosciami azotu i oleju hydropneumatycznego ARMSTRONG lub płynu amortyzatorowego element ARMSTRONG nie wymaga w ogóle jakiejkolwiek obsługi w okresie eksploatacji. Zadanie czynnika sprężynującego spełnia azot wypełniający kołpak. Jak długo element przejmuje tylko obciążenie sza się lub zmniejsza ilość oleju w kołpaku, czyli wyrównana zostaje zmiana objętości azotu w kołpaku, a element przywraca pierwotną wysokość nadwozia nad jezdnią. Element hydro-pneumatyczny ARMSTRONG cechuje charakterystyka dynamicznego odkształcania o dość dużej progresywności. Dzięki oddziaływaniu dodatkowych poduszek gazowych w skrzyniach korbowych, elementy ARM STRONO zapewniają lepszy komfort jazdy niż elementy hydro-pneumatyczne CITROEN, Zawieszenia sprzężone i specjalne Ostatnio w pojazdach samochodowych coraz częściej spotyka się specjalne systemy zawieszenia lub dodatkowe elementy i układy są wbudowane po bokach, pod Środkowa częścią spodu nadwozia samo niosącego przy użyciu sprężystych wsporników. Tłok jest połączony cięgłami z wahaczami kół jezdnych, przedniego i tylnego, co zapewnia współzależność ich wychyleń. Okładzina cierna tłoka współpracuje ślizgowo z gładzią cylindra, dzięki czemu uzyskuje się dość skuteczne tłumienie drgań i wstrząsów. Wśród rozmaitych systemów zawieszeń sprzężonych rozróżnia się ogólnie mechaniczne oraz hydrauliczne. Do sprzeżonych należą oczywiście również i zawieszenia pneumatyczne wyposażone w zawory stabilizujące. System CITROEN. Przednie i tylne koło jezdne mają wspólny element sprężysty w postaci stalowego cylindra, w którym z przedniego elementu napływa do elementu tylnego (lub odwrotnie). Tylne elementy zawieszenia wiąże ponadto stabilizator poprzeczny w postaci drążka skrętnego. Hydro-elastyczny element sprężysty systemu HYDROLASTIC stanowi udoskonaloną wersję sprężystego elementu gumowego MOKE. [podobne: brama garażowa, akcesoria samochodowe sklep, siłowniki hydrauliczne ]

Comments are closed