s60 volvo 2004

Pompy wtryskowe z rozdzielaczami

Zamiast wielosekcyjnej pompy wtryskowej, rzędowej lub walcowej, zastosować można zespól w postaci jednosekcyjnej pompy wtryskowej, współpracującej z rozdzielaczem kierującym odmierzone już dawki oleju napędowego przez oddzielne przewody wysokiego ciśnienia do poszczególnych wtryskiwaczy. Pozwala to znacznie zmniejszyć liczbę dokładnie obrabianych części, uprościć układ i ograniczyć ciężar urządzenia wtryskowego.

 Produkcja jednosekcyjych pomp wtryskowych z rozdzielaczami nastręcza jednak poważne trudności konstrukcyjno-technologiczne. Z tego względu jak dotychczas podzespoły takie dość ...

Więcej »

Mechanizm szczek hamulcowych

Rozpieracz mechaniczny ma specjalny kształt i osadzony jest przesuwnie. Podczas hamowania szczeka przeciwbieżna opiera się swym górnym końcem o nieruchomy zderzak, co zapewnia odciążenie rozpieracza i zmniejszenie wymaganego nacisku na pedał hamulca. Stosowane są również układy DUO-SERVO z rozpieraczami hydraulicznymi. Wykonania specjalne. Istotna wada zwykłego układu DUPLEX jest znaczne zmniejszenie się skuteczności hamowania w przypadku, kiedy obie szczeki pracują jako przeciwbieżne, np. podczas ruchu pojazdu do tyłu. Niedogodności tej uniknąć można stosując układ TWINPLEX. Symetryczne szczeki h...

Więcej »

Zawór unoszenia i zawór opuszczania

Zawór unoszenia i zawór opuszczania, sterowane oddzielnymi krzywkami na wałku korby, zapewniają stabilizacje położenia nadwozia. Cylinder jest osadzony skośnie w swym gnieździe, co zapewnia stosunkowo długie czynne ramie wykorbienia. Po napełnieniu w wytwórni odpowiednimi ilosciami azotu i oleju hydropneumatycznego ARMSTRONG lub płynu amortyzatorowego element ARMSTRONG nie wymaga w ogóle jakiejkolwiek obsługi w okresie eksploatacji. Zadanie czynnika sprężynującego spełnia azot wypełniający kołpak. Jak długo element przejmuje tylko obciążenie sza się lub zmniejsza ilość oleju w kołpaku, czyli wyrównana zo...

Więcej »

Zobacz też:

opel polaczek samochody terenowe otomoto citroen salon warszawa silnik piezoelektryczny krotoski cichy poznan dealer bmw warszawa moto gratka części hamulce taśmowe auto skup katowice auto stefaniak autopol leszko gokartsystem auto centrum gliwice otomoto vb leasing poleasingowe land rover warszawa rabcar budowa cewki zapłonowej przekładnia cierna leaseplan aukcje auta luksusowe moto gratka lodz toyota pewne auto pl carsed otomoto citroen warszawa techcar tychy www moto gratka poszerzanie felg stalowych bieniasz bike drogopol

Ze swiata architektury - Scotts Tower / UNStudio

Sprawność układu hamulcowego zależy od konstrukcji mechanizmów hamulcowych i układu uruchamiającego oraz od ich stanu technicznego. Przy zadowalającym stanie technicznym hamulców sprawność układu mechanicznego wynosi zwykle 0,6. . .0,75, a układu hydraulicznego sięga 0,9. W miare pogarszania się stanu technicznego hamulców sprawność układu maleje, niekiedy znacznie poniżej 0,5. Przemiana energii podczas hamowania. Energia kinetyczna Ek poruszającego się z szybkością v [m/sek] pojazdu o cieżarze G [kG] wynosi: Ek G • v2/2g [kGm], g zie: g — przyspieszenie ziemskie (9,81 m/sek2). Podczas hamowan...

Więcej »
http://www.mmacore.pl 751#leasing konsumencki toyota , #spalanie kalkulator , #r8 v10 plus audi , #bawaria motors otomoto , #konserwatora , #auto na gaz olx , #cena paliw na słowacji , #lidmar , #szic opole , #bmw f10 wymiary ,