auto komis wągrowiec kaliska

Ciśnienie w akumulatorze

Jest rzeczą szczególnie ważną, aby akumulator był napełniany wyłącznie czystym azotem i najwyżej do ciśnienia 8 MN/m2. Jedynie w układzie głównym równolegle z akumulatorem hydraulicznym zastosowany jest zawór bezpieczeństwa, który jest stale zamknięty (ustawiony na 17 MN/m2, tj. 170 at) i otwiera się jedynie w razie niebezpiecznego wzrostu ciśnienia (np. ciśnienia zwrotnego — od siłowników układu roboczego). Ciśnienie dochodzące do silnika wibracji dochodzi również na króciec P. W zaworze ciśnienie wyrównuje się przechodząc kanałami okrężnymi w kadłubie, wstawce, głowicy i tłoczk...

Więcej »

Redukcja ciśnienie gazu w akumulatorze

Aby zredukować ciśnienie gazu w akumulatorze, należy przyrząd ładujący założyć na zawór gazowy akumulatora i otworzyć zawór spustowy F obracając jego śrube w lewo dopóty, dopóki ciśnienie nie obniży się do wymaganego. Przy ładowaniu akumulatora wykonuje się czynności wymienione przy badaniu ciśnienia gazu bądź jego redukowaniu oraz dalsze następujące czynności: 1) wąż do napełniania K z nakrętką M podłącza się do butli z azotem L; 2) drugi koniec węża do napełniania K z nakrętką N podłącza się do przyrządu ładującego; 3) zawór P butli z azotem L Otwiera się ostrożnie na ...

Więcej »

Tłoczenie oleju napędowego do wtryskiwacza

Olej napędowy napływa z komory rozdzielczej do cylinderka w okresach, kiedy tłoczek pod naciskiem rozprężającej się sprężyny powrotnej zbliża się do obrotnicy wyciskowej. Robocze suwy tłoczków kolejno w cylinderkach wszystkich sekcji tłoczących wymusza krzywka obrotnicy wyciskowej, za pośrednictwem popychaczy. Skoki tłoczków Są zawsze jednakowe, ponieważ wynikają jedynie z czynnej wysokości krzywki obrotnicy wyciskowej. Tłoczenie oleju napędowego do wtryskiwacza rozpoczyna się w chwili, w której główka tłoczka wykonującego suw roboczy przeslania wloty kanalików zasilających w ściance cylinderka....

Więcej »

Zobacz też:

opel polaczek samochody terenowe otomoto citroen salon warszawa silnik piezoelektryczny krotoski cichy poznan dealer bmw warszawa moto gratka części hamulce taśmowe auto skup katowice auto stefaniak autopol leszko gokartsystem auto centrum gliwice otomoto vb leasing poleasingowe land rover warszawa rabcar budowa cewki zapłonowej przekładnia cierna leaseplan aukcje auta luksusowe moto gratka lodz toyota pewne auto pl carsed otomoto citroen warszawa techcar tychy www moto gratka poszerzanie felg stalowych bieniasz bike drogopol

Zmiany uksztaltowania zalamka ida czesto w parze ze zmiana odcinka ST

Ciecz płynąca z kierunku A do Al nie jest dławiona, ponieważ dopływ do komory wewnętrznej dławika jest większy niż odpływ, w związku z czym w komorze tej panuje ciśnienie umożliwiające przesunięcie zaworu. Natomiast ciecz płynąca z kierunku Al do A jest dławiona, gdyż dopływ do komory w tym przypadku jest mniejszy niż odpływ, a więc nie może nastąpić przesunięcie zaworu. Siłą rzeczy przepływ w tym kierunku jest ograniczony. Regulacji przepływu dokonuje się za pomocą śruby, przesuwającej w jedną bądź w drugą stronę zawór. Zawory dławiące są włączone w układ sterowania zaworu głównego...

Więcej »
http://www.doktor-leczenie.com.pl 751#konserwatora , #auto na gaz olx , #cena paliw na słowacji , #lidmar , #szic opole , #bmw f10 wymiary , #1 bar ile to atmosfer , #goleniowska , #a6 audi 2010 , #wygłuszenia samochodu ,