serwis mercedesa sosnowiec

Wielosekcyjne walcowe pompy wtryskowe

Wymiary i ciężar wielosekcyjnej pompy wtryskowej znacznie ograniczyć można przez wbudowanie sekcji tłoczących w układzie walcowym równolegle do siebie i do osi obrotu wałka napędowego. Ponadto układ walcowy eliminuje konieczność stosowania kosztownego wielogarbnego walka kułaczkowego i pozwala na uproszczenie układu sterowania dawkowaniem. System EX-CELL-O (Ex-Cell-O Corp., USA). Niezależne sekcje tłoczące pompy wtryskowej, wbudowane w układzie walcowym, mają wspólny napęd i są sterowane przez suwakowe urządzenie dawkujące. Każda sekcja tłocząca ...

Więcej »

Pompo-wtryskiwacz CUMMINS PT

Odśrodkowy regulator zasilacza CUMMINS PT działa jako dwuzakresowy. Nurnik regulatora obraca sie wraz z jego wałkiem i wykonuje ograniczone ruchy poosiowe w wyniku oddalania się lub zbliżania wirujących ciężarków. Jak długo chwilowa prędkość biegu silnika nie wykracza poza zakres prędkości użytecznych, tak długo regulator w ogóle nie wpływa na chwilowe dawkowanie, ponieważ siły odśrodkowe działające na wirujące ciężarki uniemożliwiają rozprężenie się sprężyny biegu jałowego, lecz nie wystarczają do ściśnięcia sprężyny największej sz...

Więcej »

Przekręcanie tłoczka

Jeżeli silnik pracuje z pełnym obciążeniem, przy 1000 obr/min, szczytowe ciśnienie wtryskiwania dochodzi do około 550 kG/cm2 , a przy 2000 obr/min sięga około 1400 kG/cm2. W przypadku zaślepienia niektórych kanalików wylotowych rozpylacza szczytowe ciśnienie wtryskiwania wydatnie wzrasta i łatwo przekracza nawet 5000 kG/cm2. Tak wysokie ciśnienie jest już bardzo niebezpieczne i często powoduje rozerwanie główki rozpylacza, co zwykle kończy się poważnym uszkodzeniem silnika Sterowanie dawkowaniem pompo-wtryskiwacza polega na przekręcaniu tło...

Więcej »

Zobacz też:

opel polaczek samochody terenowe otomoto citroen salon warszawa silnik piezoelektryczny krotoski cichy poznan dealer bmw warszawa moto gratka części hamulce taśmowe auto skup katowice auto stefaniak autopol leszko gokartsystem auto centrum gliwice otomoto vb leasing poleasingowe land rover warszawa rabcar budowa cewki zapłonowej przekładnia cierna leaseplan aukcje auta luksusowe moto gratka lodz toyota pewne auto pl carsed otomoto citroen warszawa techcar tychy www moto gratka poszerzanie felg stalowych bieniasz bike drogopol

Krwotok śmiertelny u pacjenta z nabytym inhibitorem ludzkiej trombiny cd

Typowy pompo-wtryskiwacz składa się z sekcji tłoczącej, zaworka odcinającego i rozpylacza, umieszczonych we wspólnej obudowie. Zaletą takiego wykonania jest brak przewodu wysokiego ciśnienia oraz bardzo małe opóźnienie wtryskiwania, dzięki czemu w praktyce początek tłoczenia uważać można za początek wtryskiwania. Każdy cylinder silnika jest zasilany przez oddzielny pompo-wtryskiwacz. Stanowi to istotną niedogodność z uwagi na komplikacje konstrukcyjne, wynikające z konieczności stosowania napędu sekcji tłoczących poszczególnych pompo-wtryskiwa...

Więcej »
http://www.tworzywa-sztuczne.info.pl 751#auto na gaz olx , #cena paliw na słowacji , #lidmar , #szic opole , #bmw f10 wymiary , #1 bar ile to atmosfer , #goleniowska , #a6 audi 2010 , #wygłuszenia samochodu , #super duty ford ,