moto car

Uklady mechaniczne do uruchamiania mechanizmów hamulcowych kół samochodu

Układy mechaniczne do uruchamiania mechanizmów hamulcowych kół samochodu spotyka się obecnie dość rzadko i głównie w małych i lekkich pojazdach, z uwagi na trudności w osiągnięciu dużych przełożeń, skłonność elementów układu do odkształcania się oraz kłopotliwą regulacje. Ze względu na prostotę wykonania mechaniczne układy uruchamiające są natomiast często stosowane do sterowania ręcznych hamulców postojowych. Istotne trudności w konstruowaniu mechanicznego układu uruchamiającego nastręcza konieczność kompensowania wychyleń i zmian położenia kół jezdnych.samochodu podczas najeżdżania na ni...

Więcej »

Układy pompo-wtryskiwaczy

Typowy pompo-wtryskiwacz składa się z sekcji tłoczącej, zaworka odcinającego i rozpylacza, umieszczonych we wspólnej obudowie. Zaletą takiego wykonania jest brak przewodu wysokiego ciśnienia oraz bardzo małe opóźnienie wtryskiwania, dzięki czemu w praktyce początek tłoczenia uważać można za początek wtryskiwania. Każdy cylinder silnika jest zasilany przez oddzielny pompo-wtryskiwacz. Stanowi to istotną niedogodność z uwagi na komplikacje konstrukcyjne, wynikające z konieczności stosowania napędu sekcji tłoczących poszczególnych pompo-wtryskiwaczy. Z tego względu niekiedy (np. system BICERA) pompo-wtryski...

Więcej »

Siły rozpierające

W prostym mechanizmie hamulcowym uruchamianym przez układ hydrauliczny siły rozpierające są sobie równe P = PI Pe. Stosunek przełożenia (th) w układzie hamulcowym (bez uwzględnienia sprawności całego układu) wyraża się stosunkiem siły rozpierającej (P) do nacisku na pedał (N), czyli ih = PIN. Wielkość przełożenia wpływa na dobór luzu miedzy okładziną szczęki a bębnem (istniejącego w okresach czasu, kiedy pedał hamulca jest zwolniony) oraz na skok pedału hamulca. Ze względów konstrukcyjnych luz pomiędzy okładziną szczeki a bębnem zawiera się w granicach: e 0,25. . .0,4 mm, przy czym skok p...

Więcej »

Zobacz też:

opel polaczek samochody terenowe otomoto citroen salon warszawa silnik piezoelektryczny krotoski cichy poznan dealer bmw warszawa moto gratka części hamulce taśmowe auto skup katowice auto stefaniak autopol leszko gokartsystem auto centrum gliwice otomoto vb leasing poleasingowe land rover warszawa rabcar budowa cewki zapłonowej przekładnia cierna leaseplan aukcje auta luksusowe moto gratka lodz toyota pewne auto pl carsed otomoto citroen warszawa techcar tychy www moto gratka poszerzanie felg stalowych bieniasz bike drogopol

Architektura 21szego wieku : Architektura biurowa / LAN

Obecnie bębnowe elementy powietrzne spotyka się niemal wyłącznie w dużych i ciężkich pojazdach, głównie w autobusach i samochodach ciężarowych. Przeważnie zadania jednego elementu sprężystego np. resoru piórowego spełnia para bębnowych elementów powietrznych, czyli każdą oś lub most napędowy zawiesza się na czterech elementach. Instalowanie pojedynczych bębnowych elementów powietrznych stwarza konieczność stosowania masywnych wahaczy lub innych elementów do prowadzenia koł jezdnych. Dość rozpowszechnione są rozmaite mieszane układy, w których pojedynczy bębnowy element powietrzny współpracuje z reso...

Więcej »
http://www.stomatologmizerska.pl 751#auto na gaz olx , #cena paliw na słowacji , #lidmar , #szic opole , #bmw f10 wymiary , #1 bar ile to atmosfer , #goleniowska , #a6 audi 2010 , #wygłuszenia samochodu , #super duty ford ,