carrefour sosnowiec

Okładziny cierne

Stosowane są dwa zasadnicze rodzaje okładzin ciernych, stosunkowo elastyczne z tkaniny i włókna azbestu, przeplatanej niekiedy metalowym drutem i nasyconej odpowiednią substancją impregnującą (np. bituminem, olejem, żywicą syntetyczną lub tp.), albo dość sztywne kształtki sprasowane z luźnych włókien azbestu nasyconych masa impregnującą. Te ostatnie nadają się od razu do mocowania na szczekach. Okładziny przymocowuje się do szczęk przez: — nitowanie przy użyciu mosiężnych lub miedzianych nitów rurkowych lub nawiercanych; wadą nitowania jest niepełne wykorzysta...

Więcej »

System PRIMROSE

Zmienność niesymetrycznego rozdziału obciążenia na most napędowy i oś tylną trzyosiowego samochodu ciężarowego zapewniają dwa układy hydrauliczne, z których każdy składa sie z dwóch siłowników tłokowych, połączonych ze sobą krótkimi przewodami elastycznymi. Dzięki samoczynnemu przetłaczaniu oleju przez sprzężone ze sobą siłowniki, odpowiednio do stopnia załadowania skrzyni automatycznie zmienia się rozdział obciążenia na most napędowy i tylną oś od 2,7 : I (samochód bez ładunku) do 1,8 : 1 (samochód w pełni załadowany). trzy niezależnie działające...

Więcej »

O zmiennej objętości przestrzeni roboczej

Metodę tę wykorzystuje się praktycznie tylko w tzw. elementach hydro-pneumatycznych zmieniając grubość warstwy cieczy (zwykle oleju) oddzielającej tłok od stałej ilości gazu (najczęściej powietrza lub azotu) zawartego w cylindrze, proporcjonalnie do zmian obciążenia statycznego. Dzięki temu na tłok w położeniu wyjściowym działa również tym wyższe ciśnienie, im większe jest okresowe obciążenie statyczne. Zwiększanie lub zmniejszanie ilości cieczy w cylindrze nie zmienia jednak charakterystyki odkształcania elementu hydro-pneumatycznego, ponieważ w razie zupełne...

Więcej »

Zobacz też:

opel polaczek samochody terenowe otomoto citroen salon warszawa silnik piezoelektryczny krotoski cichy poznan dealer bmw warszawa moto gratka części hamulce taśmowe auto skup katowice auto stefaniak autopol leszko gokartsystem auto centrum gliwice otomoto vb leasing poleasingowe land rover warszawa rabcar budowa cewki zapłonowej przekładnia cierna leaseplan aukcje auta luksusowe moto gratka lodz toyota pewne auto pl carsed otomoto citroen warszawa techcar tychy www moto gratka poszerzanie felg stalowych bieniasz bike drogopol

ODMA OPLUCNA, CZYLI PIERSIOWA

Jeżeli silnik pracuje z pełnym obciążeniem, przy 1000 obr/min, szczytowe ciśnienie wtryskiwania dochodzi do około 550 kG/cm2 , a przy 2000 obr/min sięga około 1400 kG/cm2. W przypadku zaślepienia niektórych kanalików wylotowych rozpylacza szczytowe ciśnienie wtryskiwania wydatnie wzrasta i łatwo przekracza nawet 5000 kG/cm2. Tak wysokie ciśnienie jest już bardzo niebezpieczne i często powoduje rozerwanie główki rozpylacza, co zwykle kończy się poważnym uszkodzeniem silnika Sterowanie dawkowaniem pompo-wtryskiwacza polega na przekręcaniu tłoczka w cylinderku ...

Więcej »
http://www.abc-budownictwa.info.pl 751# , #leasing konsumencki toyota , #spalanie kalkulator , #r8 v10 plus audi , #bawaria motors otomoto , #konserwatora , #auto na gaz olx , #cena paliw na słowacji , #lidmar , #szic opole ,