PIC-509

Układy pompo-wtryskiwaczy

Typowy pompo-wtryskiwacz składa się z sekcji tłoczącej, zaworka odcinającego i rozpylacza, umieszczonych we wspólnej obudowie. Zaletą takiego wykonania jest brak przewodu wysokiego ciśnienia oraz bardzo małe opóźnienie wtryskiwania, dzięki czemu w praktyce początek tłoczenia uważać można za początek wtryskiwania. Każdy cylinder silnika jest zasilany przez oddzielny pompo-wtryskiwacz. Stanowi to istotną niedogodność z uwagi na komplikacje konstrukcyjne, wynikające z konieczności stosowania napędu sekcji tłoczących poszczególnych pompo-wtryski...

Więcej »

Prędkość obrotowa poprzecznego wału

Kiedy prędkość obrotowa poprzecznego walu pędnego wzrasta, ciężarki regulatorów odśrodkowych rozsuwają sie na zewnątrz; zbliżając przesuwne stożki do nieprzesuwnych, czyli zwiększając czynne średnice, na których stożki kół napędzających współpracują z pasami klinowymi. Ponieważ długości pasów są niezmienne, jednocześnie oddalają się przesuwne stożki od stożków nieprzesuwnych kół napędzanych, a więc zmniejszają się ich czynne średnice. W rezultacie regulatory odśrodkowe w miarę przyspieszania biegu silnika zmniejszają chwilowe ...

Więcej »

Olej napędowy

Intensywne krążenie oleju napędowego w układzie zasilania zapewnia wielokrotne filtrowanie paliwa, skuteczne  chłodzenie pompo-wtryskiwaczy, dość silnie nagrzewających sie podczas pracy silnika, a ponadto szybkie usuwanie nawet najdrobniejszych pęcherzyków gazowych (powietrza lub par oleju napędowego). Olej napędowy nieprzerwanie dopływa pod ciśnieniem około 3,5 kG/cm2 jednocześnie do studzienek dopływowych wszystkich pompo-wtryskiwaczy. Po przesączeniu się przez wkładkę filtrującą olej napędowy przenika kanalikiem promieniowym i kanalikiem pio...

Więcej »

Zobacz też:

opel polaczek samochody terenowe otomoto citroen salon warszawa silnik piezoelektryczny krotoski cichy poznan dealer bmw warszawa moto gratka części hamulce taśmowe auto skup katowice auto stefaniak autopol leszko gokartsystem auto centrum gliwice otomoto vb leasing poleasingowe land rover warszawa rabcar budowa cewki zapłonowej przekładnia cierna leaseplan aukcje auta luksusowe moto gratka lodz toyota pewne auto pl carsed otomoto citroen warszawa techcar tychy www moto gratka poszerzanie felg stalowych bieniasz bike drogopol

Death Is That Man Taking Names: Intersekcje amerykańskiej medycyny, prawa i kultury ad

Zasadnicze zalety przeponowych elementów powietrznych to łatwość nadawania im wymaganej charakterystyki dynamicznego odkształcania oraz uzyskiwania malej częstotliwości drgań własnych nadwozia, nawet 40. . .45 1/min. Najbardziej korzystną charakterystykę dynamicznego odkształcania przeponowego elementu powietrznego zapewnia się bez istotnych trudności przez odpowiednie ukształtowanie tłoka. O progresywności charakterystyki decyduje bowiem głównie sposób zmieniania się czynnej powierzchni tłoka, na którą działa Ciśnienie powietrza, zależnie od po...

Więcej »
http://www.radkowskiewioski.pl 751#auto na gaz olx , #cena paliw na słowacji , #lidmar , #szic opole , #bmw f10 wymiary , #1 bar ile to atmosfer , #goleniowska , #a6 audi 2010 , #wygłuszenia samochodu , #super duty ford ,