PIC-525

Instalacje zasilania i sterowania elementów pneumatycznych

Instalacje zasilania i sterowania elementów pneumatycznych są na ogół skomplikowane i kosztowne. Sprężyste elementy pneumatyczne zupełnie nie nadają się do utrzymywania kół jezdnych w wymaganych położeniach, co zmusza do stosowania rozmaitych pomocniczych elementów prowadzących, lub drążków prowadzących czy reakcyjnych. Ponadto zawieszenie pneumatyczne jest dość kłopotliwe w eksploatacji np. z uwagi na konieczność obsługiwania i regulowania przez specjalistów lub zamarzanie skroplin w zaworach. Sprężysty element pneumatyczny cechuje zdolność odkształcania się wskutek...

Więcej »

Iskra zapłonowa

Maksymalna liczba dostatecznie intensywnych iskier zaplonowych w ciągu minuty zależy od właściwości urządzenia zapłonowego i jest ograniczona z rozmaitych względów, przy czym istotne znaczenie mają czynniki zarówno mechaniczne, jak i elektryczne. Wobec dosć powszechnych obecnie dążności do podwyższania znamionowych prędkości biegu silników o zapłonie iskrowym, częstotliwości zapłonów uzyskiwane przy użyciu klasycznych urządzeń zapłonowych okazują się coraz częściej niewystarczające. Intensywność iskrzenia świecy zapłonowej. Minimalna energia wyładowania iskr...

Więcej »

Przekręcanie tłoczka

Jeżeli silnik pracuje z pełnym obciążeniem, przy 1000 obr/min, szczytowe ciśnienie wtryskiwania dochodzi do około 550 kG/cm2 , a przy 2000 obr/min sięga około 1400 kG/cm2. W przypadku zaślepienia niektórych kanalików wylotowych rozpylacza szczytowe ciśnienie wtryskiwania wydatnie wzrasta i łatwo przekracza nawet 5000 kG/cm2. Tak wysokie ciśnienie jest już bardzo niebezpieczne i często powoduje rozerwanie główki rozpylacza, co zwykle kończy się poważnym uszkodzeniem silnika Sterowanie dawkowaniem pompo-wtryskiwacza polega na przekręcaniu tłoczka w cylinderku sekcji ...

Więcej »

Zobacz też:

opel polaczek samochody terenowe otomoto citroen salon warszawa silnik piezoelektryczny krotoski cichy poznan dealer bmw warszawa moto gratka części hamulce taśmowe auto skup katowice auto stefaniak autopol leszko gokartsystem auto centrum gliwice otomoto vb leasing poleasingowe land rover warszawa rabcar budowa cewki zapłonowej przekładnia cierna leaseplan aukcje auta luksusowe moto gratka lodz toyota pewne auto pl carsed otomoto citroen warszawa techcar tychy www moto gratka poszerzanie felg stalowych bieniasz bike drogopol

Konsekwencje "nie" ad

Tarczowe mechanizmy hamulcowe odznaczają się wieloma zaletami, z których najważniejsze to: korzystny rozkład nacisków na całej powierzchni przylegania elementów ciernych do tarczy, dzięki czemu zużycie okładzin jest równomierne, możliwość wywoływania znacznie większych nacisków jednostkowych pomiędzy współpracującymi elementami niż w mechanizmach bębnowych (gdzie łatwo nastąpić może odkształcenie bębna), — pełna równowaga sił osiowych, — dobre warunki chłodzenia (duża powierzchnia), — jednakowa skuteczność hamowania, niezależnie od kierunku obrotu koła l...

Więcej »
http://www.robmyswoje.org.pl 751#auto na gaz olx , #cena paliw na słowacji , #lidmar , #szic opole , #bmw f10 wymiary , #1 bar ile to atmosfer , #goleniowska , #a6 audi 2010 , #wygłuszenia samochodu , #super duty ford ,