Diesel 1,6 l i-DTEC w Hondzie Civic

Dwuzakresowy regulator odśrodkowy GMC

Pod naciskiem rozprężającej się sprężyny powrotnej w pompo-wtryskiwaczu jego popychacz unosi górę, zmuszając tłoczek w cylinderku sekcji tłoczącej do wykonania suwu napełniania. Dawkowanie pompo-wtryskiwacza reguluje sie za pomocą dwóch śrub ustalających jednoramienną dźwigienkę na wałku sterującym. Aby zwiekszyć dawkowanie wykręca się odpowiednio górną śrubę regulacyjną, a następnie wkręca w głąb (do oporu) dolną śrubę regulacyjną — co powoduje wsunięcie się zębatki sterującej w obudowę pompo-wtryskiwacza. Dwuzakresowy regulator odśrodkowy GMC składa się z trzech ...

Więcej »

System KNORR

Zależnie od ustawienia śruby regulacyjnej, dławiącej przepływ oleju z jednej strony tłoka urządzenia opóźniajacego na drugą, popychacz otwiera zawór powietrza (wlotowy lub wylotowy) po upływie 0,5. . .20 sekund od chwili przekręcenia dźwigni sterującej. Zawór stabilizacyjny zawiera dwa zawory powietrza wlotowy i wylotowy — zamykane samoczynnie przez sprężyny. Wskutek zmiany wysokości nadwozia względem jezdni przekręca sie dźwignia sterująca i za pośrednictwem krzywki usiłuje przekręcić dźwignię wahliwą. Szybkie ruchy wahadłowe dźwigni sterującej powodują jednak tylko r...

Więcej »

Działanie elementu powietrznego

Aby element powietrzny nadawał się do zastosowania w zawieszeniu samochodu, trzeba przede wszystkim zapewnić powracanie tłoka po odciążeniu stale do tego samego położenia wyjściowego pomimo różnych obciążeń wstępnych, tj, obciążeń statycznych zmieniających się odpowiednio do stopnia załadowania pojazdu. Ponadto nieodzowne jest uniezależnienie do maksimum częstotliwości drgań swobodnych nadwozia i twardości zawieszenia od zmian obciążenia statycznego. Aby zapewnić powracanie tłoka elementu powietrznego po zaniku obciążenia dynamicznego do stale tego samego polożenia wyjściowego, kon...

Więcej »

Zobacz też:

opel polaczek samochody terenowe otomoto citroen salon warszawa silnik piezoelektryczny krotoski cichy poznan dealer bmw warszawa moto gratka części hamulce taśmowe auto skup katowice auto stefaniak autopol leszko gokartsystem auto centrum gliwice otomoto vb leasing poleasingowe land rover warszawa rabcar budowa cewki zapłonowej przekładnia cierna leaseplan aukcje auta luksusowe moto gratka lodz toyota pewne auto pl carsed otomoto citroen warszawa techcar tychy www moto gratka poszerzanie felg stalowych bieniasz bike drogopol

Ekspozycja na dioksyny i dibenzofurany poprzez spożycie ryb ad

Zawory stabilizacyjne wyposaża sie w układy opóźniające, dzięki którym zawór taki zaczyna zwiększać lub zmniejszać ciśnienie powietrza w elemencie zawieszenia dopiero po upływie 8. . .20 sekund od chwili zmiany obciążenia statycznego. Pełną stabilizację położenia nadwozia uzyskuje się przez zainstalowanie co najmniej trzech zaworów stabilizacyjnych — dwóch w przodzie i jednego w tyle nadwozia, lub odwrotnie. Obecnie stosuje się najrozmaitsze systemy stabilizacji położenia nadwozia, różniące się głównie konstrukcją i dzialaniem zaworów stabilizacyjnych. Poniżej omówio...

Więcej »
Diesel 1,6 l i-DTEC w Hondzie Civic 751#cena paliw na słowacji , #lidmar , #szic opole , #bmw f10 wymiary , #1 bar ile to atmosfer , #goleniowska , #a6 audi 2010 , #wygłuszenia samochodu , #super duty ford , #skutery 50 otomoto ,