PIC-644

Zapłon niskonapięciowy

Klasyczne systemy zapłonu zapewniają dostatecznie silne wyładowania iskrowe pomiędzy elektrodami świec zapłonowych tylko w umiarkowanych zakresach częstotliwości zapłonu. Aby podwyższyć dopuszczalną częstotliwość zapłonów i niezawodnośc działania akumulatorowych układów zapłonu stosuje się rozmaite środki i metody, jak np.: regulowanie natężenia prądu płynącego w uzwojeniu pierwotnym cewki zapłonowej za pomocą opornika o oporności zmieniającej się w rozległych granicach zależnie od temperatury, instalowanie zespołu podwójnych przerywaczy zamiast pojedynczego, wyposażanie silnika w dwa pracują...

Więcej »

Niezależne sterowanie hamulca postojowego

Pedał hamulca ustępując pod naciskiem za pośrednictwem cięgła przekręca poprzeczny wałek pośredniczący, na którym osadzone są tzw. ramiona, czyli dźwignie jednoramienne (w sposób umożliwiający regulacje ich kątowych położeń). Podczas obracania sie walka pośredniczącego dźwignie jednoramienne poprzez cięgła sztywne uruchamiają rozpieracze mechanizmów hamulcowych kół przednich i tylnych. Wykonanie takie umożliwia uzyskanie proporcjonalnego do obciążeń osi pojazdu rozdziału sil hamujących na przednich i tylnych kolach — przez odpowiedni dobór długości dźwigni jednoramiennych. Ruch dźwigni ręc...

Więcej »

Sprawność układu hamulcowego

Sprawność układu hamulcowego zależy od konstrukcji mechanizmów hamulcowych i układu uruchamiającego oraz od ich stanu technicznego. Przy zadowalającym stanie technicznym hamulców sprawność układu mechanicznego wynosi zwykle 0,6. . .0,75, a układu hydraulicznego sięga 0,9. W miare pogarszania się stanu technicznego hamulców sprawność układu maleje, niekiedy znacznie poniżej 0,5. Przemiana energii podczas hamowania. Energia kinetyczna Ek poruszającego się z szybkością v [m/sek] pojazdu o cieżarze G [kG] wynosi: Ek G • v2/2g [kGm], g zie: g — przyspieszenie ziemskie (9,81 m/sek2). Podczas hamowa...

Więcej »

Zobacz też:

opel polaczek samochody terenowe otomoto citroen salon warszawa silnik piezoelektryczny krotoski cichy poznan dealer bmw warszawa moto gratka części hamulce taśmowe auto skup katowice auto stefaniak autopol leszko gokartsystem auto centrum gliwice otomoto vb leasing poleasingowe land rover warszawa rabcar budowa cewki zapłonowej przekładnia cierna leaseplan aukcje auta luksusowe moto gratka lodz toyota pewne auto pl carsed otomoto citroen warszawa techcar tychy www moto gratka poszerzanie felg stalowych bieniasz bike drogopol

Wirus Zika i wady wrodzone - weryfikacja dowodów na związek przyczynowy

Typowy pompo-wtryskiwacz składa się z sekcji tłoczącej, zaworka odcinającego i rozpylacza, umieszczonych we wspólnej obudowie. Zaletą takiego wykonania jest brak przewodu wysokiego ciśnienia oraz bardzo małe opóźnienie wtryskiwania, dzięki czemu w praktyce początek tłoczenia uważać można za początek wtryskiwania. Każdy cylinder silnika jest zasilany przez oddzielny pompo-wtryskiwacz. Stanowi to istotną niedogodność z uwagi na komplikacje konstrukcyjne, wynikające z konieczności stosowania napędu sekcji tłoczących poszczególnych pompo-wtryskiwaczy. Z tego względu niekiedy (np. system BICERA) pompo-wtr...

Więcej »
751#lidmar , #szic opole , #bmw f10 wymiary , #1 bar ile to atmosfer , #goleniowska , #a6 audi 2010 , #wygłuszenia samochodu , #super duty ford , #skutery 50 otomoto , #leasing konsumencki audi ,